Direktlänk till inlägg 6 juli 2009

Time keeps painting my darling

Av Kajsa Wennmark - 6 juli 2009 12:33

Idag ska jag åka hem till kära mor! :)

Hörde också att hon skulle få ta del av min extremt goda smoothie!! *fniss*

Lyssnar på Volbeat. Försöker återigen lära mig sjunga på danska men glömmer hela tiden orden. Väldigt skumt språk det dära.


                                    "Imens står solen over højen"
                       "Han mindes den sommer hvor hun strålede"
                                       "Forsvandt i haven grøn"
                                   "Og træernes sang hun fandt"


Patric har varit på skroten idag fast han verkade inte hitta allt han ville.. menmen, sen så blir det mecka bil för honom :) duktig han är.


Igår efter jag skrivit så ringde jag till Emelie i lite panik och undrade när hon skulle komma hem. Mitt gullehjärta åkte nästan på en gång hem och träffade mig :)!! Sen var jag med henne hela dagen och kvällen! Störtmyys!


Btw, på tal om igår sådär. Guess what?! :D! Än så länge har jag inte ett dugg ont i magen! Skönt som bara den! Så får hoppas det håller i sig hela dagen! :)

Fortsätter visserligen att bli smalare överallt, förutom magen och brösten.

Men det blir säkert bra tillslut det med. Sålänge jag inte får mindre mage och så är jag nöjd!


Nu ska jag byta om och åka iväg, skriver kanske senare! <3


23:22

Det har varit en underbar dag idag!

Nästan inget magont alls! Huvudvärken var helt borta när jag vaknade i morse också, så skönt! Det var hur mysigt som helst hemma hos mor!

Vi drack smoothie och pratade massor, spelade yatzy och 10 000. Sen vart det kaffe och mer babbel.

Sen var det dags för mat! MUMS :D!

Jag gjorde pilaffris och mor stekte gott kött och gjorde hemmagjort vitlöks smör! Patric kom också och åt! :) Sen skjutsade han hem mig och jag träffade Emelie och Märtha. Mys<3

Sen så, sen hände det!!!!!

Min lilla bebis har äntligen kommit hem!!! Bladen är hemma igen!!

Åh jag har saknat honom så!! :D <3<3<3

Gosigostrollet!

 

Nu blir det lite nattefika med te och norrländskt tunnbröd!

Gnatt
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Wennmark - 27 januari 2011 08:04

Men vad ska man göra? Det är skola idag, och Noel ska åka till dagiset! :) Har precis fått i mig frukost, bestående av alldeles för lite. Men det gör inget, tar en banan på vägen till bussen!   Måste börja göra mig i ordning ordentligt snar...

Av Kajsa Wennmark - 4 januari 2011 03:14


 Nu är jag lite väl dålig måste jag få säga. Detta är nu tredje natten som jag inte lyckats komma i säng ännu. Det blir då alltid för sent. Jaja shit happends. Jag hade min betygsdialog idag, det gick mycket bättre än förväntat. Fick ...

Av Kajsa Wennmark - 2 januari 2011 14:33

Idag blir det att åka hem till underbara mamma och äta lite risalamalta, ge barnen julklappar och titta på deras nya soffa!    Noel ska bara äta lunch först och jag ska väl försöka göra något åt håret, annars blir det uppsatt som vanlig ordning ^...

Av Kajsa Wennmark - 31 december 2010 14:32

Det nya året knappar in på oss, och det är inte lång tid kvar att hinna med allt man vill göra under 2010. Det är en årsdag ej likt någon annan. I alla fall för oss! Vi firar inte bara nyår, utan också förlovningsdag!  Det blir att fira hemm...

Av Kajsa Wennmark - 2 december 2010 12:28

Åh så wünderbart!  Jag har påbörjat en ny kurs, och haft stora problem att hitta böckerna! Nu berättar min webblärare för mig att det finns en kille som nyligen avslutat sin kurs, och att han kanske vill sälja böckerna till mig!   Vore inte d...

Ovido - Quiz & Flashcards