Alla inlägg under februari 2010

Av Kajsa Wennmark - 23 februari 2010 23:44

myepp, bara 15 minuter kvar..

Har pluggar idag, det gick rätt så bra.
Brottningsmatchen/träslevsfäktningen gick bättre iof.


För övrigt är jag så sjukligt less på vissa personer i den här världen.
Komma först och låtsas vara vänner för att sedan vända en ryggen?

FU


Så jävla onödigt att bete sig som ett arsle

ja menar.. växa upp kanske?


Jag är glad över det jag har i alla fall.

Lyckligast är den som nöjer sig med lite?

Ja det verkar vara så i det här fallet.

Behöver inte er

Men visst fan är det tråkigt att folks psykiska störda behov måste gå ut över oss andra.

Har dem någonsin tänkt på att det drabbar mer än bara en person?


tydligen inte



Yeye, nu ska jag lura runt på fb ett tag till sedan ska jag sova!

Av Kajsa Wennmark - 22 februari 2010 21:37

mmh.. precis det. Värdelös man är ibland. Yeye!


Det har varit väldigt trevligt idag, med kaffe uppe hos Emelie, och sedan kom Carolina hem till mig! :D Superkul! Åh lilla miranda fick följa med, hihi.


Hon är så söt mitt lilla gudabarn! :)

Av Kajsa Wennmark - 19 februari 2010 23:14

Rätt dålig på uppdatering här märker jag!

Men, det har varit en trevlig dag idag! Noel har varit pussgosig hela dagen!

Vi har busat, gosat och dansat! Med sång förstås.

Sedan kom älskade Em och drack kaffe med mig och bubblade massor :)

Efterdet kom min underbara Carro, så jag har längtat, tokmycket!!!


Älsklingen kom hem vid sextiden och då vart det skjutsa hem Carolina och sedan handla.

Upp till Em på en kaffe! Emelie var där med! (: Trevlans, yatzy vart det med^^

Fast jag vart tokägd haha.


I morgon ska jag på teater med min underbara mor och Tilde.

Peter Pan, det blir nog awesome


Har nyligen ätit lasagne! :) gottgottgottgottgott mums



Snart blir det sängen, gosgos

Av Kajsa Wennmark - 3 februari 2010 01:51

Så, dags att sova, hoppas på att jag lyckas bara! :)

Av Kajsa Wennmark - 1 februari 2010 00:44

Jao, men blir inte så mycket, mest bilder antar jag!

Är rätt glad idag, fast jag känner ångest inför natten. Kommer INTE kunna sova. FAKK! Alltid.. alltid alltid alltid samma sak. Jag är sjukligt less på mina jävla sömnproblem nu! Slappna av slappna av slappna av säger jag bara! men nejnej det ska ju inte fungera inte! Nopes.. yeye!


Nu kommer lite underbara bilder på min familj! :D <3<3





Gosigt!

  Myser och busar med gudmors linne!
Passar på att sussa lite med!  


MYSIGT att bada ju!!



 



och stört kuuul !!!


    

        Suga på tummen? Näe :P han gör faktiskt inte det ^^! Även fast det ser så ut!   Mammas charmtroll!   Myspys i soffan! Dom här fina hängselbyxorna fick Noel av sin gudmor i julklapp, använder för första gången idag! Såååå charmig! :D <3


Ovido - Quiz & Flashcards