Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Kajsa Wennmark - 10 juli 2009 14:01

Vädret har svårt att bestämma sig om det ska regna eller vara sol.

Just nu har det regnat vid två tillfällen och sol vid 2.  Just nu verkar det vara hyffsad sol :P


Idag ska jag åka till Sunnersta och joina Patric lite i garaget. Sen ska vi hämta Bea och så ska hon å jag leka med spel å babbel :D!


Blir nog lite te och någon macka också!

Är sjukt sugen på skaldjurssallad. menmen. Man får tager vad man haver.

Så det blir väl nudlar ;D! Det är också awesome!


USCH! Det är en äcklig snigel utanför! och den är typ jättestor!

Bläe..

inte nice


Lyssnar på lite lugn å fin musik!

Känner mig lagom avkopplad och "harmonisk" vettefan på det sista, men det lät bra iaf :)


Nu försöker snigel leka bergsklättring på våran låda och hänga upp och ned.

UUha!


Skriver mer sen :)


23:57


Nu är vi hemma igen. Det vart Max mat idag^^ Snälla Bea som bjöd!

Sen åkte vi till Stockholm på tokigheter :) 

Det var trevligt, vart lite för galet på vägen hem bara^^ hihi


Nu ska jag och Sputnick<3 dricka te och så. Jag tänkte ta en morot och snaska på, Mums! :)


Det är en skum film på tv ^^ "hotet från underjorden" haha!

Den är rätt lame. Men ja, det duger.


Och till Mor min, kommentaren. NEEEJ jag skulle aaaaldrig stoppa i mig nå snuskit som sniglar :P! Det borde ju du veta! <3<3

Men, räkor,kräftor,musslor å bläckfiskringar är awesome! :)


Nu är det Thé time! :D


http://www.youtube.com/watch?v=mt8jifKlbTc
Ovido - Quiz & Flashcards