Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Kajsa Wennmark - 14 juli 2009 14:34

Inatt fick jag ett glädjeskutt i hjärtat!

Å glädjen sitter kvar i kroppen! Jag är på superbra humör!

Inte ens regnet kan förstöra mitt humör nu!

Näe, inte ens myggorna! :D

Så det känns underbart!


Idag så ska jag åka till min bror!! Det ska bli trevligt :)!!

Igår så städade jag, det var mindre kul ^^! Men skönt sen när man var klar med det.  Då vart det ju värsta fint (:!


Idag är jag gången 17+6 (Vecka 18)

Så i morgon har jag gått fulla 18! Det går otroligt fort.

Tyckte det var bara här om dagen vi fick reda på att jag var gravid! :)


Sitter och tjockar mig med att äta godis NomNomNom. Usch! Borde ställa undan skålen och dricka ett glas vatten istället.

 Men nu ska jag göra mig i ordning, sen bär det av till bror!! :) <3


Skriver mer sen, Cya


03:05


Usch vad klockan rinner iväg.

Det var i vilket fall som helst urkul att träffa bror idag! :)

Sedan åt vi mat! Å sen träffade vi Jonas och Johan!

Det resulterade i att vi hamnade på shell, och där träffade vi även Mimi & hennes pojkvän med kompis. Dem skulle hem till Emelie för att dricka kaffe, vilket slutade i att alla samlades hemma hos oss och drack kaffe istället! :P

Där vart det såklart sex-snack för mig, Emelie och Mimi i köket, medans grabbarna satt i vardagsrummet och snackade bilar^^!


Sen efter alla åkt hem gick Patric och la sig och jag gick upp till Emelie. :)

Där det vart några glas vin för Emelie och hennes pappa med vän. Medans jag fick "kolla på" ^^ men jag överlevde! 


Nu blir det sängen! :)

Gnatt på er alla! 

http://www.youtube.com/watch?v=GwpR2-9EvsQ
Ovido - Quiz & Flashcards