Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Kajsa Wennmark - 18 juli 2009 12:56

God morgon! Eller ja, förmiddag iaf!

Idag när vi vaknade så kom något vi väntat på!!

Dem första sparkarna kändes!

Fast jag var osäker till en början, så det slutade med att jag ringde till Mamma och frågade hur det kunde kännas, då hon påpekade att det med stor sannolikhet var sparkar jag kände! xD

Dessvärre så missade Patric dem med några sek! :(

Men det kommer fler älskling, Lovar!!


Otroligt spännande! :)


Just nu leker Patric "händig karl" som han är så duktig på!

Han spacklar i köket så vi kan börja med att tapetsera.

Efter han spacklat ska vi köpa en present till Jonas och åka ut till Norrtälje och fira honom.

Grattis Jonas! Nu är du 24år och gammal gubbe ;D!

Sen förhoppningsvis tapetserar vi köket ikväll!


På tal om något helt annat, det växer på bra ute i berget. Massa fint!

Och min fina lila blomma "som var så svår att lyckas med" blommar på hur bra som helst! :D Sen att jag inte rört den sen jag planterade den har absolut inget med saken att göra *hosthost* och att det är Patric som ska vara bäst på allt som har tagit hand om alla blommorna där ute har inte heller något med saken att göra! ^^


Skriver nog mera sen! :)


Nu är det visserligen nydag, men det var trevligt igår! :)

Vi körde massa fel, med det var rätt kul det med^^

16mil senare var vi framme, (Det är 10 mil dit eg).

Så vi var på både det ena och det andra stället xD!

Tillslut så kom vi rätt och tog färgan över till Yxlan.

Jonas fick en skiva, med barnvisor hihi^^ Passar ju bra eftersom Lee ska föda i Augusti :P

Vi fick gott fika och jag fick en efterlängtad kaffe! :)


Det vart inget tapetsera igår, vi åkte ut och träffade folk istället!

Det var trevligt, så var vi med Carolina också! Mys!


Kommer bilder lite senare från resan till Yxlan och även på den lila blomman du ville se mamma! :)

Ovido - Quiz & Flashcards