Direktlänk till inlägg 21 januari 2010

Så var det

Av Kajsa Wennmark - 21 januari 2010 05:47

Torsdag idag, klockan är 05:47, awesome right?

Inte direkt.. inte alls faktiskt. Håller på att bli sjuk tror jag...

hoppas inte hoppas inte!!!


Har VårTal idag, så jag ska faktiskt till skolan.

Inte kunde jag sova på hela natten heller. Så ovärt.

Har försökt ett flertal gånger utan någon framgång.

Så en varm dusch blev det och sedan en kopp te med honung i.

Funderar på att kanske noppa ögonbrynen? hmm


Funderar och klurar över det kommande.

Hur jag ska göra med ditt och datt.

Men spännande! Längtar!


Samt, idag måste jag ringda till UngaVuxna.

Mina gamla läkare/psykologer som gjorde en utredning på mig ifall jag hade psykoser kom tydligen fram till att jag egentligen hade Posttraumatisk stress.

Men dem hade inte skickat någon remiss till UngaVuxna, så jävla korkade!


Ja, iaf! Min kära mor har pratat med dem samt med UngaVuxna, så då ska jag ringa dem!


Så nu efter alla dessa år ska jag äntligen få hjälp!!

Efter flera år av tjat från min kära mor och mig så har det äntligen kommit fram till vad det är "för fel" på mig!

Säger bara YES! Har väntat!! Känns lite som en lättnad! Ska jag kanske få bli "frisk"?



Patric och Noel ligger och sover sött i sängen! Dem är så underbara!

Min kära familj! <3 Som jag älskar högt och heligt! <3

 
 
Ingen bild

mamma

21 januari 2010 19:12

Hua låter inget bra det dära med noll.. japp 0 sömn i natt!
Nu vet jag att skolan gick bra iaf, vilket glädjer din lilla mamma. Hmmm blir man trött eller blir man trött? Att dom kom fram till att Din diagnos är den samma som jag sa för snart 6 år sen och tjatat om i alla år.. Kanske skulle jag bli psykolog/psykatriker??? Ja ja nu ska du iaf äntligen få den hjälp du är värd, så kommer saker och ting bli mycket mycker lättare sen. Puss puss älskar dig mitt hjärta

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Wennmark - 27 januari 2011 08:04

Men vad ska man göra? Det är skola idag, och Noel ska åka till dagiset! :) Har precis fått i mig frukost, bestående av alldeles för lite. Men det gör inget, tar en banan på vägen till bussen!   Måste börja göra mig i ordning ordentligt snar...

Av Kajsa Wennmark - 4 januari 2011 03:14


 Nu är jag lite väl dålig måste jag få säga. Detta är nu tredje natten som jag inte lyckats komma i säng ännu. Det blir då alltid för sent. Jaja shit happends. Jag hade min betygsdialog idag, det gick mycket bättre än förväntat. Fick ...

Av Kajsa Wennmark - 2 januari 2011 14:33

Idag blir det att åka hem till underbara mamma och äta lite risalamalta, ge barnen julklappar och titta på deras nya soffa!    Noel ska bara äta lunch först och jag ska väl försöka göra något åt håret, annars blir det uppsatt som vanlig ordning ^...

Av Kajsa Wennmark - 31 december 2010 14:32

Det nya året knappar in på oss, och det är inte lång tid kvar att hinna med allt man vill göra under 2010. Det är en årsdag ej likt någon annan. I alla fall för oss! Vi firar inte bara nyår, utan också förlovningsdag!  Det blir att fira hemm...

Av Kajsa Wennmark - 2 december 2010 12:28

Åh så wünderbart!  Jag har påbörjat en ny kurs, och haft stora problem att hitta böckerna! Nu berättar min webblärare för mig att det finns en kille som nyligen avslutat sin kurs, och att han kanske vill sälja böckerna till mig!   Vore inte d...

Ovido - Quiz & Flashcards