Alla inlägg den 15 juli 2009

Av Kajsa Wennmark - 15 juli 2009 03:10

Patric.. min älskade Patric<3!

 

Idag firar vi två år tillsammans! Och jag måste få säga att det känns underbart!

Jag älskar dig mer och mer för var dag som går! 

Och det bästa är att, vi har många år framför oss!

Du, jag och lillgrabben!<3


Jag ligger där som vanligt,
väntar på att du ska dra mig mot dig
Tankarna flyger i mitt huvud
Varför drar du mig inte närmre?
Jag vänder mig om, ser att du somnat
petar dig försiktigt i sidan
-Ska du ligga därborta?
-Ska du ligga därborta?

Armen runt min midja drar mig närmre
till din värme, som alla andra nätter
Dina andetag i min nacke får mig att rysa
som alla andra nätter
Jag kysser din hand, du somnar
Allt är som en repris av något gammalt
Jag ligger vaken i en timme eller två
Men detta är livsviktigt
Hur ska jag annars kunna somna?



Ovido - Quiz & Flashcards