Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Kajsa Wennmark - 24 juli 2009 13:08

Idag vaknar jag av att Emelie ringer och väcker mig.<3

Dessvärre fick jag tråkiga nyheter efter vi lagt på och jag läste smsen som hon skickat tidigare. Lumpa past away this morning! :( Lumpa är en av hennes katter! Mkt sorgligt. Han var en jättefin katt! :( *sakna*

R.i.p


Men..

Nu, blir det Scrambled eggs and bacon till frukost/lunch, det ända som fattas är Patrics supergoda amerikanska pannkakor!

NomNomNom!


Idag till middag blir det... PIZZA!!!!!!!! Den efterlängtade pizzan! Så jag har längtat! Pizzerian "Stenkakan" började ju brinna för ca 3 veckor sedan. Så man har inte kunnat äta pizza alls längre. Dem har nu fått igång den igen så i morgon smäller det yää! ;D! 

Ni vet ju hur det är att "det finns ingen möjlighet för dig att få detta" då vill man bara ha det ännumer! och helatiden!! :P

Å inget slår Stenkakans pizzor! :) 


I morgon blir det kliva upp JÄTTE tidigt! Klockan 06:00 senast är det avgång. Då ger vi oss av mot kapellskär och sedan åka till Åland! :) Det ska bli jätte mysigt och kul!

På söndag blir det Streetrace i Norrtälje! (Numera har dem lagliga streetrace där) Awesoome!!! :):)


Seeeeeeen, måndag!!!! Lunch med Mamma!<3 :) Jag längtar massor dit!


Nu blir det steka ägg och bacon.

Skriver mer senare! :)

Ovido - Quiz & Flashcards