Alla inlägg under januari 2010

Av Kajsa Wennmark - 21 januari 2010 05:47

Torsdag idag, klockan är 05:47, awesome right?

Inte direkt.. inte alls faktiskt. Håller på att bli sjuk tror jag...

hoppas inte hoppas inte!!!


Har VårTal idag, så jag ska faktiskt till skolan.

Inte kunde jag sova på hela natten heller. Så ovärt.

Har försökt ett flertal gånger utan någon framgång.

Så en varm dusch blev det och sedan en kopp te med honung i.

Funderar på att kanske noppa ögonbrynen? hmm


Funderar och klurar över det kommande.

Hur jag ska göra med ditt och datt.

Men spännande! Längtar!


Samt, idag måste jag ringda till UngaVuxna.

Mina gamla läkare/psykologer som gjorde en utredning på mig ifall jag hade psykoser kom tydligen fram till att jag egentligen hade Posttraumatisk stress.

Men dem hade inte skickat någon remiss till UngaVuxna, så jävla korkade!


Ja, iaf! Min kära mor har pratat med dem samt med UngaVuxna, så då ska jag ringa dem!


Så nu efter alla dessa år ska jag äntligen få hjälp!!

Efter flera år av tjat från min kära mor och mig så har det äntligen kommit fram till vad det är "för fel" på mig!

Säger bara YES! Har väntat!! Känns lite som en lättnad! Ska jag kanske få bli "frisk"?



Patric och Noel ligger och sover sött i sängen! Dem är så underbara!

Min kära familj! <3 Som jag älskar högt och heligt! <3

...

Av Kajsa Wennmark - 8 januari 2010 03:48

Nu behöver jag verkligen sömn!

Har sovit maximalt 5h på dem senaste 2 dygnen.
Den här natten verkar inte vara så lyckad den heller.


Noel är sjuk och är jätte kinkig och krävande!

Tycker så synd om honom!  :(

Han är jätteledsen ofta och vet nog själv inte varför.
Om han bara kunde somna, och få bli frisk!

Så kanske man själv fick sig lite sömn.

Å få i sig ordentligt med mat!

Av Kajsa Wennmark - 5 januari 2010 10:18

Tisdag idag och det innebär, ny telefon!! :D Yääy!

Samt att jag skickade in min ansökan igår/inatt.

Hah, alltså jag är verkligen sämst på att skriva ansökan.

Den vart helt muppad. Tur då att dem känner mig redan.

Så i vår bär det av mot en av världens bästa platser!

I en heeel vecka! <3


Nu ska jag väcka Noel, dags för mat.

:D Bai!

Ovido - Quiz & Flashcards