Alla inlägg den 29 augusti 2009

Av Kajsa Wennmark - 29 augusti 2009 18:22

Så var det lördag, och kväll.

Vi ska äta middag om en stund sen bege oss till mor och Roffe och spela 80tals tp.! Förhoppningsvis med bror också! :)


Skolan har ju som sagt dragit igång, och jag bävar inför kommande veckorna. 

Magen är dum emot mig, eller snarare, vi är inte INTE överrens!!

Förstoppning ggr 1000 och dessutom har man börjat med järntillskott. Som om det skulle hjälpa.. skit.. Så jag kommer få börja med värsta kuren så att jag får igång magen. Ofta vara i skolan då?! Jag som knappt vågar gå på toa hemma hos vänner. !!#¤&!?¤%#½!!111!!


Men ja, för övrigt så går det väl sisådär i skolan. Fattar inte mycket av religionen men där får jag hjälp på måndag. Samhällskunskapen förstår jag inget av alls. usch. Men det löser sig säkert snart.


På tal om 80tals tp hemma hos mor så är jag något så sjukt avundsjuk på henne! Hon har klippt bort allt hår, så nu är hon "hårlös", hon har jättekort hår och det är ju liksom JÄTTE SNYGGT! Jag vill också klippa håret kortkort! :(

Men fin är hon! :)!!<3


TurboTheFatCat mår nu jätte bra efter hans lilla operation!

Han är mkt piggare nu och leker å har sig! :)

Fast han sover oftare?! :P I sin nya låda han tagit sig an. En banankartong. Högst älskad. ^^


Nu ska jag laga mat sen åka iväg. 

Cya! :D

Ovido - Quiz & Flashcards