Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Kajsa Wennmark - 23 augusti 2009 16:05

Idag är det som sagt söndag. Och svärföräldrarna har varit över på kaffe&bulla. Det var trevligt :)

Det blir äta rester idag, Patric klagar nog inte då det vart tacogratäng igår ^^!

Jag klagar iof inte heller speciellt. Det är ju god mat så!


Sen är väl funderingen på att dra iväg till Norrtälje och kolla på lite street race! Inget bestämt ännu men bådas tankar lutar ditåt.

Får se och hoppas på att man hinner med en kaffe med älskade Emelie innan bara. Verkar finnas mycket att prata om så det vore nog skönt för båda att ses lite. 


Skolan startar igång i morgon på riktigt. Det ska bli spännande att läsa så mycket nya kurser och ämnen. Har fått en ny mentor! Hur underbar som helst! :D!


Och det har börjat nya lärare på skolan också, så det blir spännande att se vad det är för några! synd bara jag hade velat ha Matematik B men Tomas jobbar inte kvar så då sket det sig en aning. Får se om jag läser det i 3an sedan. 

Jag har iaf nice kurser och riktigt skönt schema!

Religion A

Samhällskunskap A

Projektarbete

Svenska B

Estetisk verksamhet

Desktopp

Ergonomi

Mediekommunikation A

Programmering A

Programmering B

Yääääy! :D

     Så detta blir skoj tror jag nog! :D

Btw, idag är jag gången 24+6, ska knäppa kort idag så ni får se sen! :)

Nu blir det lite tv tittande och sedan käka något. Skriver och lägger upp bild sen! :) 

         For now!

Ovido - Quiz & Flashcards