Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Kajsa Wennmark - 17 augusti 2009 23:59

Idag har det regnat! Massa mys tyckte jag, för en gångs skull ^^!

Har varit i skolan idag, å fick reda på vilka kurser jag ska läsa.

Å på ett ungefär när jag ska få börja plugga hemifrån.


Fick årets första skoluppgift idag också. I Svenska B :P!

Annars har det varit fix och pill i lägenheten. Inte för att just jag har gjort så mycket men duktiga Patric har gjort massor! *pussa på*

Pasta med pastasås till middag, sen slapp å gos i soffan med en kudde.


Sen sent nu ikväll var bror här och spelade TP och 10 000 med oss, te och bullar. :D! Senare vart det såklart öl för grabbarna och finsk korv! MUMS! :)


På onsdag har jag gått 24 fulla veckor!! :D Då är det bara 16 veckor kvar, yäääy!!!


Nu blir det till att mysa med Patric och nanna kudde.

Skriver kanske i morgon :)! Då blir det i alla fall plugga!

Sen ska jag bluddra igenom den där engelska boken.. suck!


Yeye, på återseénde! Ciao

Ovido - Quiz & Flashcards