Alla inlägg den 23 november 2009

Av Kajsa Wennmark - 23 november 2009 11:45

Jääävla skitdag! Skitdagskitdagskitdag!
skitläkareskitläkare!!!!!!!!


Visst, han var trevlig... gav mig svar..

men inget svar jag  ville ha!!


JÄVLA BIL OLYCKA!!!!!!!!!!!
Så jävla mycket är förstört!!!
Går inte reparera!! JÄVLA SKIT!!!!!


Jag är en tokNEGATIV människa idag, och jag tänker fortsätta vara det!!!!

Av Kajsa Wennmark - 23 november 2009 08:07

Måndag morgon nudå. Blä och trist.
Fast jag fick i mig en god frukost iallafall!
Vaknade halv7, på tok för pigg för att kunna somna om... så var bara att kliva upp.
Tända lite ljus, göra i ordning te och smörgås. NomNom..

Göra i ordning matlåda åt Patric och en smörgås till frukost (: !


Ska på läkarbesök idag. Usch...
Hoppas innerligt att dem kan hitta felet, eller ja iaf något!!!
Väntat nu i snart 4 år... något måste dem kunna hitta nån gång!

Blir galen på det här!


Nu ska jag försöka göra lite nytta och invänta på att klockan ska bli halv 10.
(:

Ovido - Quiz & Flashcards