Alla inlägg den 19 november 2009

Av Kajsa Wennmark - 19 november 2009 09:31

Jag har lyckats få mig 1 timmas sömn...

Mer än så vart det inte, dessvärre.


Känns bra jäkla värdelöst faktiskt om jag får säga det själv..

vill att något ska hända snart också.


Å gärna få mig lite sömn!!!

Av Kajsa Wennmark - 19 november 2009 03:34

Ja jag säger då det. Klockan är nu 03:34. Ingen sömn, det är då självaste ***! Är jätte jätte trött men kan verkligen inte sova. Så rastlöst och för mycket tankar...

Det är skumt, så fort jag ligger ner så får jag som mensvärk. Ingen grov smärta eller så, men det gör ont iaf.

Patric sussar sött, hoppas på att han är piggare i morgon än vad han var idag.


Tillbringade större delen av gårdagen(tisdag) på sjukhuset.

Tänker inte säga så mycket om det då jag inte vet själv.

Läkaren kunde inte se eller säga något så det var ju bara åka hem efter flera timmars väntetid.

Jaja sådant som händer.

Så det vart ju inte mycket sömn då heller.


Alltså jag håller faktiskt på att smälla av! Svettas ihjäl, det är så sjukt varmt!

Rastlös så det skriiiiker om det! FANFANFANFAN!!! jag blir galen på det här!!

Finns absolut INGET att göra heller!!! Blööööh!


Hoppas jag deckar snart så jag slipper detta elände...

usch!


Nu är klockan så mycket som, 04:59

fortfarande ingen sömn...

Patric snarkar på, han är otroligt söt när han sover!


Har läst om förlossningar och allt som hör till^^!

Inte vart jag speciellt klokare utav det.

Känns nästan som att, ju mer jag läser destå krångligare blir det i skallen.

Om själva förlossningsarbetet/de olika skedena, så står det i princip samma sak på alla olika sidor.

Men när man börjar komma in på allas olika berättelser så blir man ju nästan galen, haha!

Det är  något så sjukt olika från person till person. Å jag blir ju så nyfiken på hur just min förlossning kommer vara!


Kan det hända något snaaart?!?!?!

:D Vill ha bebis nu ju!


Näefasen alltså. Har hört att vissa ört teér kan bidra till en igångsättning, eller saker som att röra på sig väldigt mycket, även färdknäppen. Undra just om man ska testa dem olika sakerna :P!

Röra på mig försöker jag i vilket fall som helst göra.

Ricinolja har jag också hört om, men det verkar vara en väldigt DÅLIG idé. Då den tydligen orsakar mer problem än gör nytta. Läste också att i vissa väldigt olyckliga fall så går det väldigt illa för kvinnan. Huuha! Så någon olja blir det då inte! :D


Men jag får väl vända mig uppåt, till den "vita gubben" eller hur man nu vill se honom/henne, den det... Å försöka be lite att det händer något snart.

Eller så får man väl faktiskt göra som med allt annat. Vänta.. och vänta..

Eller kanske man ska boka in något "viktigt"? Eller något man verkligen vill göra, och inte missa! Då lär det ju hända bara för att :P!

Jaja, uppdaterar möjligen senare om jag inte lyckas somna! (:

Ovido - Quiz & Flashcards