Alla inlägg under december 2009

Av Kajsa Wennmark - 2 december 2009 08:32

..då kanske.. Nej men allvarligt nu får det ta och hända något snart!
Blir ju galen på det här.


Dels har jag julångest, eftersom jag har så fruktansvärt ont om pengar! USCH!

Tjäna snabba pengar ?! jatack!

Jätte snabba pengar!! Hit tack!!!

vill ju så gärna handla fina klappar till mina kära! :(


Usch ja.. och inte verkar det gå framåt eller utåt här inte.

Ska till MVC idag. Förhoppningsvis SISTA besöket! Kom igeeen!

Jag känner mig mindre och mindre redo ju längre tiden går..

blir mer och mer rädd för att jag inte ska lyckas med en normal förlossning.

Tänk om bebis är för stor?!!?!??!

Jag vill verkligen verkligen inte göra snitt... verkligen INTE!!!!

Gråter nästan bara jag tänker tanken på det!!! uuuhh.... bläh..

Kan inte sova om nätterna alls.. har ont i magen hela tiden...

Är smidig som ett kassaskåp, orkar inte detta mer nu!


Efter MVC så ska jag nog plugga.. hoppas på att orken sitter i ända tills sen!

Annars blir det knepigt.

Dricker för tillfället te som smakar som uppvärmd saft. urk.


Ikväll ska vi nog baka lite godis! :D

det är iaf mums! :D något att vara glad över!

Ovido - Quiz & Flashcards