Alla inlägg den 17 december 2009

Av Kajsa Wennmark - 17 december 2009 07:31

  

Idag har jag varit vaken sen 05:30 ungefär.

Drömde en hemsk dröm och kunde inte somna om efter det. Illa...

Noel har haft det lite jobbigt med magen. Det är väldigt kinkigt emellanåt, stackarn.


Med mig själv börjar det bli bättre och bättre.

Visserligen känner jag mig som en tablettnarkoman eller något.

Haha, äter medicin som in i norden.

Äter 15 tabletter om dagen pga mina problem efter förlossningen.

Men som sagt, det är på bättringsväg iallafall.

Och nu märks det av också. :)


Nu ligger både Patric och Noel och sover i soffan, som vanligt och kramas med varandra. :) Så söta så!

Idag ska vi inhandla en varmare mössa till Noel med mormor!

Det börjar bli riktigt kallt nu. Inte för att vi är ute mycket, men dem få gångerna vi är ute så är hans nuvarande mössa lite för tunn.


Idag är Noel hela 10dagar! :) Stora grabben!

Han har ändrat i vikten väldigt fint! :)

4050g - Födsel
3800g - Återbesök
4000g - Kontroll


:) Min fina grabb! Mamma älskar dig! <3

Nu ska jag dricka klart mitt te.

Ovido - Quiz & Flashcards