Direktlänk till inlägg 25 september 2009

Fredag och CC på tv!

Av Kajsa Wennmark - 25 september 2009 09:41

Nu är det fredag! :) Så vi har längtat!

Det blir storhandel med mamma idag, och en sväng på stan med Patric?

Hoppas på att han kan sluta tidigt :) Annars blir det knepigt att gå på stan med honom och mysa :P!


Köpa presenter och kika efter lite skoj. Även fast man inte kan handla så mkt så kan man ju alltid titta! ^^


Cykel Calle var på tv idag! :D

Pratade bland annat om facebook sidan som folk har skapat i hans ära och om en ny cykel! :)

Han är fin han, Calle.

All respekt till dig! :)


För övrigt så blir det massor med bak i helgen, hehe.

Har lovat lillebror att baka bullar till hans födelsedag (Måndag).

Sen ska jag garnera smörgåstårta på måndag också.


På Lördag ska vi fira älskade Bea!<3 :)

Hon fyllde vuxen förra helgen, men blir firande denna istället.

Så vi får se vad vi hittar på för skoj (:!


Nu ska jag ta och ringa mor och se hur det går för henne!

Uppdaterar möjligen senare!

 
 
Ingen bild

Mamman

25 september 2009 23:37

Tjenixen.. Storhandlingen gick ju som smort och som ett mindre rån mot plånboken, så alla vart nöjda ICA och frysen! Du är så snäll och go som vill hjälpa mig med garneringen, ska göra iordning tårtan på söndag, visst borde det räcka med 1 st? Ja ja, det får lov att räcka! Älskar dig hjärtat och du glöm inte att ta med mitt ICA kort på måndag

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kajsa Wennmark - 27 januari 2011 08:04

Men vad ska man göra? Det är skola idag, och Noel ska åka till dagiset! :) Har precis fått i mig frukost, bestående av alldeles för lite. Men det gör inget, tar en banan på vägen till bussen!   Måste börja göra mig i ordning ordentligt snar...

Av Kajsa Wennmark - 4 januari 2011 03:14


 Nu är jag lite väl dålig måste jag få säga. Detta är nu tredje natten som jag inte lyckats komma i säng ännu. Det blir då alltid för sent. Jaja shit happends. Jag hade min betygsdialog idag, det gick mycket bättre än förväntat. Fick ...

Av Kajsa Wennmark - 2 januari 2011 14:33

Idag blir det att åka hem till underbara mamma och äta lite risalamalta, ge barnen julklappar och titta på deras nya soffa!    Noel ska bara äta lunch först och jag ska väl försöka göra något åt håret, annars blir det uppsatt som vanlig ordning ^...

Av Kajsa Wennmark - 31 december 2010 14:32

Det nya året knappar in på oss, och det är inte lång tid kvar att hinna med allt man vill göra under 2010. Det är en årsdag ej likt någon annan. I alla fall för oss! Vi firar inte bara nyår, utan också förlovningsdag!  Det blir att fira hemm...

Av Kajsa Wennmark - 2 december 2010 12:28

Åh så wünderbart!  Jag har påbörjat en ny kurs, och haft stora problem att hitta böckerna! Nu berättar min webblärare för mig att det finns en kille som nyligen avslutat sin kurs, och att han kanske vill sälja böckerna till mig!   Vore inte d...

Ovido - Quiz & Flashcards