Alla inlägg den 11 september 2009

Av Kajsa Wennmark - 11 september 2009 11:50

Usch, vaknade för ett tag sedan... på tok försent.

Blir på sånt där grinigt och jobbigt humör när jag vaknar så sent.

Så drygar allt ut på tiden liksom och inget blir gjort känns det som.

BAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!


Försöker få i mig lite frukost trots min onda hals.

Idag har jag gått 27+2 iaf. Är alltså inne i vecka 28.

Jag börjar få ångest över min kropp, har tittat på gamla bilder på hur min kropp såg ut innan *skulle jag inte gjort!*

Grät i över en timma och ville mer eller mindre bara gräva ner mig under täcket och aldrig komma ut.

Skolan går hyffsat bra. Finns vissa uppgifter som jag bara inte fattar. Ska prata med läraren om det så det löser sig.


Drömde en hemsk dröm inatt.. vaknade mitt i natten med panik och var alldeles svettig.

Det var mindre spännande...

Idag blir det plugga och sedan när Patric kommer hem förhoppningsvis måla väggen.

Eller snarare det måste göras idag, för det ska hinna torka så jag får upp motivet!

Blir lite krångligt annars då vi fått låna en overhead men måste lämna tillbaks den på söndag!

Nu ska jag väl skicka mail till min lärare och försöka plugga! Så det blir gjort någon gång.

Kanske uppdaterar senare.

Ovido - Quiz & Flashcards