Alla inlägg den 2 januari 2011

Av Kajsa Wennmark - 2 januari 2011 14:33

Idag blir det att åka hem till underbara mamma och äta lite risalamalta, ge barnen julklappar och titta på deras nya soffa! 


Noel ska bara äta lunch först och jag ska väl försöka göra något åt håret, annars blir det uppsatt som vanlig ordning ^^!



Jahapp! Så var det ett nytt år nudå.

Vad ska vi göra för att det här ska bli det underbaraste året hittills? 

Mmh, det ska vi allt försöka ta reda på...

Alla verkar ha "sluta röka" som nyårslöfte, eller något annat som ändå aldrig kommer bli uppfyllt.

Att dem inte lär sig, man kanske ska byta nyårslöfte efter 4e året om det ändå aldrig gått vägen? Vad vet jag..


Mitt nyårslöfte ska vara... ehm.. 

Jag ska slutföra min utbildning! =) Det är ett väldigt bra löfte!

Det kör vi på.


Vad blir erat nyårslöfte??


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards