Alla inlägg den 2 december 2010

Av Kajsa Wennmark - 2 december 2010 12:28

Åh så wünderbart! 

Jag har påbörjat en ny kurs, och haft stora problem att hitta böckerna!

Nu berättar min webblärare för mig att det finns en kille som nyligen avslutat sin kurs, och att han kanske vill sälja böckerna till mig!


Vore inte det helt grejt? 

Shoohoo!! tänkte jag, helt underbart!

Så jag kanske kan plugga som normala i denna kurs!


Flera går och blir sjuka! 

Trist, tycker synd om er!

Själv hade jag feber igår kväll, men den gick över som tur va tills idag!


Noel sover en stund nu på dagen.

Sen ska en vän komma över med hans son, så kan de två små gullisarna leka! 


Jag hade ju helst velat åka in till stan och inhandla någon julklapp eller så.

Men det verkar inte bli av. Då alla verkar vara sjuka eller upptagna.

Träning blir det framåt eftermiddagen. Hoppas jag!


Nu ska jag ta min kopp kaffe och surfa runt lite! :)

Ovido - Quiz & Flashcards